wtorek, 1 lutego 2011

Studniówka III F

Uch... Uch.... Ech... Ech... siedzę sobie.... zwlekałem trochę z pisaniem tego posta bo jakoś nie byłem pewny tych zdjęć... coś mi tak nie pasowało... nie czułem się pewny... nie zrobiłem nic wspaniałego... ale ważne jest dla mnie to 2 dziewczyny które dziś przyszły oglądać zdjęcia przed oddaniem były chyba zadowolone... znaczy powiedziały mi to ale... KOBIETOM SIĘ NIE UFAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zresztą tak samo jak i facetom ;) Dziękuje Magdzie, Marcelinie i Kasi za pomoc i wsparcie w tym jakże ogromnym wyzwaniu dla mnie. Stres? OGROMNY!!!! Mam nadzieje że będzie dla was to dobra pamiątka i nie raz odtwarzając płytę którą mam nadzieje jutro dostaniecie zawita na waszych buziach uśmiech... do tego dążyłem. Naprawdę wspaniała klasa i wspaniali ludzie :) jeżeli jeśli kiedyś ktoś obdarzy mnie tak wielkim zaufaniem jak Magda i zaproponuje mi taką akcje to... ach:D biorę... Czuje się silniejszy... czuje się lepszy z większą ilością doświadczenia i z głodem na jeszcze :D Dziękuje jeszcze raz całej klasie ;) świetna zabawa i wspaniała współpraca, mam nadzieje że efekty was zadowolą ;) Pozdrawiam.
A tutaj mamy jedno zdjęcie którego autorem był Piotr, partner dziewczyny po mojej lewej stronie.
Poniżej kilka kolejnych ale już ich zdjęć.






















3 komentarze:

  1. świetne!
    Ciekawe czy mojej klasy beda choc podobnie dobre...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy najlepsze zdjęcia! Dzięki Tobie, oczywiście. :) Pozdrawiam najlepszego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  3. w końcu znalazłem jakieś zdj na którym jestem z tej jakże zajefajnej studniówki ;]

    OdpowiedzUsuń