piątek, 21 stycznia 2011

PCKZ na boisku

 Heheh... Chciałem sobie ułatwić życie i zamiast na lekcje pójść robić zdjęcia jak gra nasza reprezentacja PCKZ ale niestety okazało się że zwolnili moją klasę po 3 lekcjach a ja siedziałem tam do 12 a potem jeszcze do 17 obrabiałem :D ech ech... no ale cóż :D bywa też i tak. No wiec chyba wygraliśmy :D ale skupiłem się na zdjęciach i nie widziałem;D no wiec dziś mam piątkowy wieczór... o:D szybko minęło ;) siedzę sobie w domku... może jutro gdzieś wybędę ;) ale jeśli tak to będzie to dla mnie coś myślę że przełomowego w życiu... małe prawdopodobieństwo że się wydarzy ale nadzieję jeszcze mam ;) Hm... i chyba nikomu nie powiem o co chodzi:D:PP a jak wyjdzie to będę chodził uśmiechnięty :D się rozgadałem i już nie wiem co pisze... jest późno... a ja tak na prawdę nie mam pojęcia co jutro robić jeśli to nie wypali... no bo co ja mogę robić? obejrzę trochę filmów pewnie... ech nie wiem. Póki co przed wami kilka fotek z dzisiejszego meczu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz