niedziela, 13 lutego 2011

AGRESYWNIE!!!!!

Witajcie. W środę 09.02. ponownie udało mi się urwać na cały dzień z lekcji, ale tym razem na mecz PCKZ vs LO w piłkę ręczną. Wszystko miło i przyjemnie :) zamiast 8godzin w szkole i wstawania o 7 rano, wstałem sobie o 8 i spokojnie poszedłem na 9 :D godzinka rozgrzewki, godzina meczu i o przed 12 byłem w domu :) a po 13 już wszystko miałem gotowe. A dziś jest niedziela i nie mam nic do roboty:) dobrze że wczoraj Piotruś zabrał mnie na sesje z dzieciakami to pewnie jutro dodam z nimi post bo już też wszystko mam gotowe :) ech ech... może niedługo jakiś większy projekt... fajno by było :) puki co leń... niedziela przed kompem :)
No... wiec kilka fot z meczu i spać:D :PP Mecz był mega agresywny co widać na kilku zdjęciach :) stąd ten tytuł.














Aaaaa zapomniałbym :D wczoraj poszedłem na sprawdzian :) znaczy na koncert charytatywny gdzie przekazałem kilka swoich zdjęć :) wiem że to nieładnie ale wystawiłem je tam też po to aby wiedzieć co ludzie myślą o moich zdjęciach tak na prawdę ;) i miłe zaskoczenie bo wszystkie zdjęcia zostały sprzedane i to nie za małe pieniądze :) no jestem zadowolony :) sam też kupiłem sobie obraz, a co:D;PP nie no brakuje mi ciągle czegoś w tym pokoju... :D ktoś przyszedł i zaczął coś malować ale jest to takie niedokończone na ścianie... choć bardzo ładne to nie chce prosić nikogo innego aby mi to kończył a sam się boje do tego zabierać... może kiedyś poproszę miłą Panią która to zaczęła aby też skończyła... :) no nic... rolety już zasłoniłem :) w pokoju ciemność... teraz idę po słonecznik i odpalam filmy :) miłej niedzieli życzę wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz