środa, 16 lutego 2011

JSB zaczynają sezon

Siemka. Dziś chyba pierwszy raz będę pisał post na szybkiego ;) ale to tylko dla tego że przygotowuje się do sesji dzisiejszej :) mam nadzieje że będzie owocna :) wiec sprzątam, palę w kominku i szykuje wszystko. A dziś chciałem wam przedstawić zdjęcia Ciumka i Jimiego (mam nadzieje że dobrze napisałem)  których serdecznie pozdrawiam. Ciumek napisał do mnie w poniedziałek że idą pojeździć i czy nie mam ochoty jakieś footeczki :) no a ze ja mam zawsze ochote tylko z czasem gorzej to ogień :) po 30min byliśmy na skate parku i zaczęliśmy działaś, temperatura koło 0 i ręce nawet w rękawiczkach odmarzają od aparatu. Po kliku ujęciach ja uznałem że nie zrobię już niczego super bo mam trochę za jasno i lampki mam za mało przy tym wszystkim a przesłona wynosiła mi już f:/22 i ech.... a biegałem z obiektywem 1,8... nie było jak inaczej bo przy lampie błyskowej nie mogę dać więcej niż 1/200s.
No nic.... podoba mi się jedno footo;) i mam nadzieje chłopaki że to nie koniec naszych akcji :)


 To na dole mi się podoba.

1 komentarz: