środa, 23 lutego 2011

diablo-diamencik

Sesja jakich mało... strych + mega laska w czarnej kiece i mega strasznym makijażem = SCHIIZAAA 
Ech Ech... podczas sesji bum.... oglądam to co zrobiłem i KUR*AAA MAC RWAĆ NAĆ.... nie podoba mi się...jak już odważyłem się otworzyć zdjęcia na kompie to... w sumie nie ma tragedii a moim błędem jest chyba to że za mało się wczułem w klimat a tu trzebaaa sie jej bać... myślę że na takie sesjosy będę brał od Piotra muzykę :D i będę odpowiednio nastawiony ;) dziękuje bardzo za współpracę ;) A:D i wg to wywiad był... i nie wiem czy będę mógł ale jak już go dostanę to może udostępnię:PP 








2 komentarze:

  1. Przedostatnie zdecydowanie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na Ciebie to mam wrażenie, że zdjęcia bardzo słabe. Chyba faktycznie przydałaby Ci się chociażby ta muzyka.

    OdpowiedzUsuń