wtorek, 21 lutego 2012

Studniówka III C

Studniówka czyli kilka dni  pracy ;) Ogólnie bez stresu i już na luzie w tym roku. Z klasy jestem zadowolony współpraca udana. Ja jestem zmęczony strasznie... dziś już tylko obrobiłem ostatnie kilka  zdjęć i naniosłem ostatnie poprawki, nagrałem zdjęcia na płyty i oddałem. Uf... czekam teraz na opinie ;) mam nadzieje że tutaj też mogę liczyć na komentarze. Pozdrawiam i dziękuje za dobrą zabawę całą klasę III C. Oczywiście nie obyło się bez stresu i chęci rzuceniem sprzętem o ścianę... pierwsze zdjęcie okazuje jaki miałem problem z którym nie potrafiłem sobie poradzić, a zdjęcia grupowe są dość ważne i niestety je zepsułem a wygląda to tak :


A to już reszta :












2 komentarze:

  1. szczerze napiszę, że bardzo żałuję, że nie miałam takiego fotografa na swojej studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łącze się w żalu :) na pewno będzie jeszcze wiele imprez z Twoim życiu na które możesz mnie zaprosić :D

    OdpowiedzUsuń