sobota, 20 sierpnia 2011

XV Lech Bike Festiwal

Witam.

Przerwa? fakt... głupia i długa przerwa spowodowana zajęciem się rzeczami mało ważnymi i zabawą... no ale zbliża się koniec wakacji i trzeba obrać nowe priorytety. Dziś chciałbym wam przedstawić materiał dość obszerny bo z pięćo dniowego wyjazdu do Szklarskiej Poręby na Lech Bike Festiwal :) cała impreza trwała 3 dni (12-14 sierpnia) osobiście jestem zadowolony ze zdjęć i zabawy :) choć wróciłem lekko potłuczony no ale tak też bywa. Na imprezie w pierwszy dzień odbyły się zawody DH w drugi skatepark a w trzeci dirt i skoki do wody:) nie udało mi się być wszędzie i ominął mnie trial, może uda mi się to nadrobić za rok;) a i chciałem pozdrowić właściciela pensjonatu któremu na stole koleżanka zostawiła wyryte 2 słowa które na jego temat myśli :D ogólnie facet z SS :D mam jedną sesję w trakcie obróbki wiec niedługo powinienem dodać;) Pozdrawiam zapraszam do oglądania i przesłuchania utworu na dziś;)





















1 komentarz:

  1. najsss.. ty sie robisz naprawde dobry :))) reportaz sportowy masz w malym palcu. kilka fot jest naprawde outstanding.

    howgh - nawet sie zmusilem i poczekalem az sie zaladuje ;)

    Pawel (ze brat twoj w sensie)

    OdpowiedzUsuń