środa, 20 lipca 2011

"Moja dziewczyna na moim rowerze"

:) No... a więc zdjęcia konkursowe. Łukasz napisał do mnie wczoraj późnym wieczorem że jest opcja udziału w konkursie o tematyce jak w tytule :) a więc... szybka rozkmina i ogień do lasu;) ech... deszcz trochę przeszkadzał:) ale wszystko było do zrobienia ;) na szybko :) bo termin oddania na dziś;) no przed wami
Kobieta Łukasza i jego rower:D nawet on się załapał na kilka fotek.

Dopisek 21-07-2001
Zdjęcia są już wstawione na konkurs który został przedłużony jeszcze o 10dni:) co mnie trochę dotknęło bo wczoraj w deszczu z wywalonym językiem biegłem w kaloszach po lesie:D no ale serdecznie zapraszam do głosowania :) zdjęcia są w galerii http://www.dh-zone.com/galeria wystarczy się zarejestrować co trwa 2min i zagłosować;)








3 komentarze:

  1. No proszę:) Patrzę na tytuł i czytam "Moja dziewczyna" i taka rozkmina czy Ty masz dziewczynę:) Zdjęcia wyszły świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest tytuł konkursu... na zdjęciach dziewczyna kumpla...

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń