wtorek, 12 kwietnia 2011

Pierwszy plener 2011

Witajcie. Dziś chce wam przedstawić projekt wymyślony przez Agnieszkę Dubicką (modelka) Czyli pin-up + auto Jasia Fasoli ;) mam nadzieje że każdy znaja ten klasyk który mnie zaskoczył od momentu kiedy go zobaczyłem :D jest niesamowity :) i dziękuje jego właścicielowi za użyczenie go do sesji jak i pomoc przy świetle .Co dalej... no sobota była i wiało kosmicznie czego skutki widać na ostatnim zdjęciu :D Moja nieznajomość okolic Strzegomia zmusiła mnie do zdania się na modelkę co do miejscówki i niestety to mnie nie powaliło...
Dzięki wielkie za dobrą zabawę i miło spędzony czas:)  Pozdrawiam Agnieszkę i Kamila.
A tego kierowce z PKS co odjechał 5min za szybko to nie pozdrawiam;/ gbur











Ps. Auto użyte do zdjęć można wynająć. W razie pytań piszcie do właściciela : kamil_0793@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz